Görme Engelliler

SAİTABAT ŞELALESİ

MUDANYA-TRİLYE (zeytinbağı)

GEZİSİ

SAAT 07:30 GÖNEN DEN  hareket. Uluabat gölü kıyısında bulunan GÖLYAZI köyünde kahvaltı molası sonrasında Osmanlıların Bursa’da ilk yerleştikleri bölgelerden olan, Uludağ’ın kuzeyindeki dik etekler ile vadiler arasında kalan “ KIZIK “ köylerinden CUMALIKIZIK KÖYÜNE gidiyoruz. Köyde koruma ve yenileme çalışmalarının yapıldığı toplam 270 evden bazılarına  misafir oluyoruz. Cumalıkızık gezimiz sonrası coşkun sular altında serinlemek için Sait abat Şelalesi’ne gidiyoruz ve keyifli saatler bizi bekliyor tabi şelale kenarında çaylarımızı yudumlamayı unutmuyoruz. Bursa’nın en iyi korunmuş ilçelerinden Mudanya’ya doğru yola çıkıyoruz. Mudanya’da Osmanlı evlerinin en güzel örneklerinden Mudanya Mütareke Evi Müzesi’ni görüyoruz.  Buradan Mudanya’ nin yazlık yerlerinden ve kiliseleriyle ünlü Trilya‘ya(Zeytinbağı) varıyoruz. Akşam yemeği için Tirilye Mahur Restauranttayız. Akşam yemeği sonrası GÖNEN e dönüş için hareket ediyoruz.